Effectief relatiebeheer met Microsoft Dynamics CRM!

Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM is wereldwijd de snelstgroeiende applicatie voor Sales, Marketing en Service. Meer dan 4 miljoen gebruikers in 80 landen werken dagelijks met Microsoft Dynamics CRM. Het doel? Effectief relatiebeheer. Dit betekent dat uw werknemers precies op het juiste moment de relevante informatie beschikbaar hebben. Hierdoor werkt u een stuk efficiënter en effectiever!

Functionaliteiten

Sales

Met Microsoft Dynamics CRM zijn uw verkopers effectiever en efficiënter dan ooit tevoren. Door op het juiste moment de juiste inzichten te krijgen, zijn uw verkopers in staat om klantgericht te handelen en sneller de deal te sluiten.
  • Verkoopplanning en verkoopbeheer stellen u in staat om betere beslissingen te maken
  • Automatiseer uw leads en verkoopkansen
  • Concrete inzichten in het beheer van uw verkoopkansen en sales pipeline
  • Account- en contactmanagement
  • Sneller en efficiënter werken met CRM voor Mobile
  • Analyseer uw verkoopresultaten m.b.v. uitgebreide rapportages en dashboards
Ontdek alle Sales mogelijkheden van Dynamics CRM

Marketing

Dat de wereld snel verandert, dat wist u waarschijnlijk wel, maar wist u ook dat de koopreis van uw klanten al voor 57% is voltooid, voordat zij uw verkopers benaderen? Marketing is het middel om potentiële klanten te beïnvloeden tijdens hun koopreis. Met Microsoft Dynamics CRM kunt u uw marketingprocessen en campagnes van start tot finish plannen, uitvoeren en analyseren. Zo meet u precies of de beoogde resultaten zijn behaald.
  • Beheer planning, de uitvoering hiervan en marketinggegevens
  • Creëer meer leads met marketingacties door geavanceerde segmentatiemogelijkheden
  • Integratie met e-mailmarketing
  • Uitgebreide rapportages en dashboards geven u inzicht in de marketingresultaten
Ontvang onze Marketing E-books en Video's!

Service

Microsoft Dynamics CRM heeft alle ingrediënten om de band met uw klanten te versterken. Door een vertrouwde persoonlijke interface en de beschikking tot alle benodigde gegevens, zijn uw medewerkers in staat om betere service te verlenen en klachten systematisch af te handelen. Dit staat garant voor een hogere klanttevredenheid.
  • Service Level Agreements (SLA)
  • Uitgebreid contractmanagement
  • Anticipeer pro-actief op servicekansen en maak het verschil
  • Analyseer uw serviceactiviteiten in mooie en duidelijke dashboards
Ontdek alle Service mogelijkheden van Dynamics CRM

Aan de slag met Microsoft Dynamics CRM!

Klaar voor de toekomst

CRM in de Cloud

Met Microsoft Dynamics CRM Online kiest u volledig voor de cloud. Automatische updates zorgen er voor dat uw CRM systeem nooit verouderd raakt. Bovendien beschikt u altijd en overal over de informatie die u op dat moment nodig heeft.
Lees meer

CRM Social Engagement

Met Social Engagement hebt u overal oren! U hebt direct inzicht in de behoefte naar een bepaald product/dienst en weet precies precies hoe klanten over u spreken. Speel hier slim op in en creëer nieuwe verkoopkansen!
Lees meer

CRM voor Mobile

Anno 2016 zijn smartphones en tablets niet meer weg te denken. Een accountmanager die onderweg is, heeft met Microsoft Dynamics CRM Mobile altijd en overal toegang tot zijn eigen digitale kantoor.
Lees meer

CRM-integratie

Met Cayentis als partner integreert u uw Microsoft Dynamics CRM omgeving eenvoudig met uw bedrijfssystemen zoals ERP, websites en overige databases.
Lees meer

Gratis demo

Vraag nu een demo aan en zie zelf hoe Sales, Service & Marketing voor u kunnen werken!

Gratis demo

CRM brengt rendement en cultuur samen

Het Nederlands Philharmonisch Orkest (NedPhO) heeft meer dan 100 musici en geeft meer dan 150 voorstellingen per jaar in het Concertgebouw. Alles wat NedPhO over klanten wist, stond vroeger in allerlei lijsten en programma’s. Met de komst van Microsoft Dynamics CRM kwam daar resoluut een einde aan, NedPhO is nu in staat om de juiste doelgroepen aan te schrijven voor hun voorstellingen.

Job Noordhof

“De samenwerking met Cayentis bleek goud waard: zij zorgden dat de techniek voor ons ging werken.”

Job Noordhof Het Nederlands Philharmonisch Orkest