Effectief relatiebeheer met Microsoft Dynamics CRM!

Microsoft Dynamics CRM Support

Support als succesfactor voor het slagen van CRM

Na implementatie en training gaan uw mensen met het CRM-systeem werken en profiteert u pas echt van CRM. Deze periode is minstens zo cruciaal als implementatie en training. Daarom hebben we een toegewijde support-afdeling die u begeleidt in een altijd werkend CRM-systeem. Hoe wij u kunnen ondersteunen? Dat bepaalt u zelf. Mogelijkheden genoeg.

De servicedesk: een antwoord op iedere vraag

Een nieuw CRM systeem roept vragen op bij gebruikers. Voor snelle antwoorden en oplossingen is ons supportteam altijd stand-by. Ze vormen het vangnet voor uw gebruikers en applicatiebeheerders. Ze staan direct in contact met de specialisten die de specifieke implementatie bij uw organisatie kennen. U kunt rekenen op vooraf afgesproken reactie- en oplostijden voor al uw vragen en incidenten, tegen aantrekkelijke tarieven.

Service Level Agreement

Met een SLA weet u precies waar u aan toe bent en wat u van ons kunt verwachten. We leggen de afspraken rond reactie- en oplostijden erin vast en beschrijven hoe we omgaan met incidenten, wijzigingen en nieuwe releases. Als u een SLA afsluit, borgen we ook kennis over uw systeem, zodat we sneller en beter kunnen reageren op uw verzoeken en problemen. Een SLA is er in verschillende soorten en maten, want ieder bedrijf is anders. U regelt dus ondersteuning op maat, net naar wat uw behoefte is.

Strippenkaart

Een strippenkaart is handig als u verwacht dat u geen constante ondersteuning nodig hebt. U neemt van tevoren een aantal uren of dagen af en gebruikt die wanneer het nodig is. Bijvoorbeeld voor het laten maken van een dashboard, workflow of template. Als u in het bezit bent van een SLA kunt u tegen gereduceerd tarief een strippenkaart aanschaffen. Als de strippenkaart dreigt op te raken, krijgt u vanzelf een voorstel voor een nieuwe.

Evalueren en rapporteren

Als u een SLA en een strippenkaart hebt, hoort daar ook een maandelijkse rapportage over supportwerkzaamheden bij, plus evaluatie van het systeem. We bekijken regelmatig samen met u naar uw CRM-oplossing en de resultaten die u daarmee bereikt. Haalt u alles uit het CRM-systeem of is er nog meer voordeel te behalen?

Blijven communiceren, blijven ontwikkelen

De ontwikkelingen gaan snel bij Microsoft. Wat vandaag niet mogelijk lijkt, lukt morgen wel. We houden u daarom graag op de hoogte van onze toekomstvisie, en die van Microsoft en andere leveranciers op dit terrein. Zien wij mogelijkheden voor uw organisatie? Dan geven we gericht advies over eventuele uitbreiding of wijziging van uw CRM-systeem. Wij luisteren ook heel graag naar úw wensen. Kom maar op! Vragen, luisteren en adviseren hoort daarom bij onze werkwijze.

SLA aanbod

Bent u benieuwd naar de service mogelijkheden voor uw organisatie? Download hier ons SLA overzicht.
Download SLA overzicht