Effectief relatiebeheer met Microsoft Dynamics CRM!

Microsoft Dynamics CRM Mobile

Het CRM-systeem in de palm van uw hand

Waar gebruikt een accountmanager of buitendienstmedewerker Microsoft Dynamics CRM het meest? Precies, onderweg, tijdens een gesprek bij een klant of thuis op de bank. Voor mobiele werkers is Microsoft Dynamics CRM Mobile bijna een basisbehoefte. Met je smartphone direct een klant of prospect bellen vanuit de CRM-contactenlijst? Op de iPad gespreksnotities invoeren in het CRM-systeem of een afspraak inplannen? Geen enkel probleem met Microsoft Dynamics CRM. Altijd bij de hand. Overal.

Waarom CRM Mobile?

  • Buitendienstmedewerkers kunnen gemakkelijk het CRM systeem gebruiken. Altijd en overal.
  • Klanten krijgen direct de informatie die ze vragen. Een aangename verrassing!
  • Het salesteam of de buitendienst deelt informatie simpel en snel.
  • Meer rendement uit uw CRM-systeem zonder hoge investeringen. Een win-win situatie.

Cayentis en CRM Mobile

Hoe CRM Mobile voor u werkt, hangt af van uw processen, uw mensen en uw werkwijze. Er zijn verschillende tools en mogelijkheden om CRM Mobile in uw organisatie toe te passen. De eerste stap? Neem contact op met een van onze professionals en bespreek hoe u onze kennis en ervaring kunt gebruiken om met Microsoft Dynamics CRM Mobile van start te gaan.

CRM brengt rendement en cultuur samen

Het Nederlands Philharmonisch Orkest (NedPhO) heeft meer dan 100 musici en geeft meer dan 150 voorstellingen per jaar in het Concertgebouw. Alles wat NedPhO over klanten wist, stond vroeger in allerlei lijsten en programma’s. Met de komst van Microsoft Dynamics CRM kwam daar resoluut een einde aan, NedPhO is nu in staat om de juiste doelgroepen aan te schrijven voor hun voorstellingen.

Job Noordhof

“De samenwerking met Cayentis bleek goud waard: zij zorgden dat de techniek voor ons ging werken.”

Job Noordhof Het Nederlands Philharmonisch Orkest