Effectief relatiebeheer met Microsoft Dynamics CRM!

Microsoft Dynamics CRM - Sales

Uw klanten weten meer dan ooit. Ze maken aankoopbeslissingen voordat u zich bewust bent van hun koopintenties. Uw verkoopteam zal zich moeten aanpassen aan deze vernieuwde customer journey – Het opbouwen van diepere relaties met klanten en het personaliseren van elke interactie helpt om uw klanten beter te begrijpen.

De Sales-entiteit van Microsoft Dynamics CRM geeft uw verkoopteam een enorme boost in productiviteit. Het helpt hen te focussen op dat gene dat echt belangrijk is: het realiseren van verkopen en een sublieme customer experience.

Grootste voordelen

Blijf gefocust

  • Focus op de juiste prospects en klanten
  • Verbeter het inzicht in verkoopprestaties
  • Maak goed geïnformeerde beslissingen op basis van data

Win sneller

  • Werk efficiënter met herkenbare en eenvoudig te gebruiken oplossingen
  • Werk slim samen met collega's rond strategische deals
  • Heb je werk altijd bij de hand. Altijd en overal

Bouw vertrouwen op

  • Anticipeer op de behoefte van uw klanten
  • Creëer proactieve en gepersonaliseerde intereactie
  • Grijp het meest geschikte moment aan voor contact

Mogelijkheden

Opportunity Management

  • Relatiebeheer – Beheer al uw klanten, relaties en verkoopkansen op één plek;
  • Verkoopgids – Weet precies welke volgende stappen u moet nemen in het sales-proces door de gestructureerde Business Process flows van Dynamics CRM;
  • Tools voor Samenwerking – Sluit meer deals door het verbinden, ontdekken en delen van ideeën met collega’s via Skype for Business, Yammer, Office 365 Groepen en OneNote.

Verkoopplanning & Management

  • Performance management – Bereik resultaat door het stellen van doelen, monitoring en realtime coaching.
  • Gamification – Motiveer verkopers door creatieve, op plezier gebaseerde competities te ontwikkelen met FantasySalesTeam.
  • Business Process Management – Ingebouwde ‘best practices’ vereenvoudigen CRM-adoptie voor nieuwe werknemers en bewaken het gestandaardiseerde Customer Engamgement proces.

Content Collaboration

  • Document authoring – Creëer met verschillende auteurs gepersonaliseerde verkoopdocumenten met Word-templates
  • Document management – Beheer CRM documenten i.c.m. SharePoint, Office 365 Groups en OneDrive for Business
  • Content discovery - Relevante content komt uw kant op, gebaseerd op met wie u werkt en waaraan.

Verkoop Intelligentie

  • Predictive intelligence – Verkoop slimmer met lead-scoring van InsideSales.com en cross-sell aanbevelingen van Cortana Analytics Suite
  • Self-service analytics – Ontdek nieuwe inzichten met Power BI’s interactieve dashboards en rapporten en geavanceerde visualisaties
  • Operational analytics – Verkrijg inzicht in de salesprestaties aan de hand van verschillende dashboards in CRM

Mobile Sales

  • Apps voor Tablets en smartphones – Uw digitale kantoor is altijd bij de hand met apps die u de juiste informatie geven.
  • Spraakherkenning – Plan afspraken, maak nieuwe records aan en vind informatie aan de hand van spraakherkenning.
  • Offline oplossingen – Laat het werk niet langer liggen nodig. Herkenbare apps voor tablets en smartphones werken zowel online als offline.

Social Selling

  • Koopsignalen – Vind meer leads op social media door koopsignalen te identificeren en op te volgen met Microsoft Social Engagement
  • Klant & Concurrentie belevingen – Verkrijg snel inzicht in sociale activiteiten door ingesloten buzz volumes, trends en sentiment analyses
  • Connecties - Benader nieuwe contacten uit gemeenschappelijke connecties en verhoog de response rate

E-books, Video's & Demo's

Ontvang vrijblijvend meer informatie over hoe Sales van Microsoft Dynamics voor u kan werken!

Ontvang E-books, Video's & Demo's

ROI Calculator

Benieuwd naar wat CRM u kan opleveren? Vul gratis de Return on Investment Calculator in!

ROI Calculator

CRM brengt rendement en cultuur samen

Het Nederlands Philharmonisch Orkest (NedPhO) heeft meer dan 100 musici en geeft meer dan 150 voorstellingen per jaar in het Concertgebouw. Alles wat NedPhO over klanten wist, stond vroeger in allerlei lijsten en programma’s. Met de komst van Microsoft Dynamics CRM kwam daar resoluut een einde aan, NedPhO is nu in staat om de juiste doelgroepen aan te schrijven voor hun voorstellingen.

Job Noordhof

“De samenwerking met Cayentis bleek goud waard: zij zorgden dat de techniek voor ons ging werken.”

Job Noordhof Het Nederlands Philharmonisch Orkest