Effectief relatiebeheer met Microsoft Dynamics CRM!

Microsoft Dynamics CRM - Service

Iedere klant wil natuurlijk zo goed mogelijk geholpen worden. Andersom streeft u ernaar om uw klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn.

De Service entiteit van Microsoft Dynamics helpt uw organisatie bij het intensiveren van uw klantrelatie en het opbouwen van loyaliteit. Dynamics CRM helpt u hierbij met behulp van een persoonlijke, proactieve en voorspelbare ervaring. Voor ieder mogelijk kanaal. Uw medewerkers hebben met Dynamics CRM toegang tot alle benodigde informatie in één centrale omgeving. Hierdoor kunnen zij uw klanten optimaal bedienen. Tevreden klanten zijn er nooit genoeg.

Grootste voordelen

Bouw aan de loyaliteit van uw klanten

Verhoog de loyaliteit van uw klanten aan de hand van gepersonaliseerde en contextuele interacties in elk contactmoment van de klantreis.

Optimale informatieverstrekking voor uw medewerkers

Uw medewerkers kunnen uw klanten alleen goed helpen wanneer zij toegang hebben tot alle relevante informatie van die klant. Door ze hier inzicht in te geven kunnen zij die persoonlijke en effectieve service die u nastreeft echt waarmaken.

Beweeg mee met uw klanten

Beweeg eenvoudig met de markt mee op basis van bruikbare inzichten die anticiperen op de snel veranderende behoefte van uw klanten en uw bedrijf.

Mogelijkheden

Service, altijd en overal

Organisaties waarderen service het meest wanneer zij een klantenservice kunnen bereiken via verschillende kanalen zoals web, social media, chat, e-mail en telefoon. Ieder individu is anders en heeft een bepaalde kanaalvoorkeur. Door deze kanalen goed in te richten maakt u persoonlijke service zo laagdrempelig als mogelijk.

Zet bij ieder servicemoment alle realtime en historische gegevens in om de interactie zo persoonlijk mogelijk te maken. Zo voorkomt u irritatie bij zowel uw klant als uw medewerker. Met de service entiteit van Microsoft Dynamics CRM kunt u aan de hand van feedback duidelijk krijgen hoe er over uw bedrijf en service wordt gedacht.

Ondersteun uw medewerkers

Ondersteun uw medewerkers

Geef uw medewerkers toegang tot één centrale omgeving die zij via desktop, mobiel of tablet snel kunnen bereiken. Alle relevante en benodigde informatie kan hierin gevonden worden. Hierdoor kunt u een persoonlijke benadering bieden die de verwachting van uw klanten zal overtreffen.

Doordat uw medewerkers zaken sneller kunnen beheren op verschillende service-levels wordt de efficiëntie verhoogd en zullen de kosten per case dalen.

Zelfservice

Sommige klanten zijn op zoek naar een snel antwoord om hun problemen op te lossen. Daar is niet altijd een service medewerker voor nodig. Wanneer u een online ondersteuningsportal heeft kan de klant zelf tot de juiste informatie komen en voorziet hij zichzelf van een goede service.

Uitgebreide kennisbank

Microsoft Dynamics CRM heeft een centrale kennisbron waarin servicemedewerkers kunnen kijken voor de oplossing van gelijkwaardige cases. Hiermee is uw klant niet alleen snel geholpen, maar bespaart u ook tijd met het oplossen van een case.

Sociale klantenservice

Iedere organisatie krijgt weleens service aanvragen die meer expertise vragen dan de gemiddelde aanvraag. Connect de aanvragers eenvoudig met de juiste vakdeskundigen via Yammer of Skype for Business. Zo zorgt u ervoor dat uw medewerkers een sociale binding krijgen met uw klanten.

Anticipeer op de behoefte van uw klanten

Identificeer trends, anticipeer op verkoopkansen en verwerf inzicht via dashboards, grondige analyses en krachtige functies voor het visualiseren van gegevens.

E-books, Video's & Demo's

Ontvang vrijblijvend meer informatie over hoe Service van Microsoft Dynamics voor u kan werken!

Ontvang E-books, Video's & Demo's

ROI Calculator

Benieuwd naar wat CRM u kan opleveren? Vul gratis de Return on Investment Calculator in!

ROI Calculator

CRM brengt rendement en cultuur samen

Het Nederlands Philharmonisch Orkest (NedPhO) heeft meer dan 100 musici en geeft meer dan 150 voorstellingen per jaar in het Concertgebouw. Alles wat NedPhO over klanten wist, stond vroeger in allerlei lijsten en programma’s. Met de komst van Microsoft Dynamics CRM kwam daar resoluut een einde aan, NedPhO is nu in staat om de juiste doelgroepen aan te schrijven voor hun voorstellingen.

Job Noordhof

“De samenwerking met Cayentis bleek goud waard: zij zorgden dat de techniek voor ons ging werken.”

Job Noordhof Het Nederlands Philharmonisch Orkest