Effectief relatiebeheer met Microsoft Dynamics CRM!

Social Engagement

In het verleden werd Social media vaak gezien als een platform om privécontacten te onderhouden. Tegenwoordig wordt Social media echter steeds meer ingezet om een mening over een product of dienst te ventileren. Het is hierdoor belangrijk voor bedrijven om ook via de sociale kanalen in contact te staan met uw klanten, prospects en relaties. Met Social Engagement van Microsoft hebben uw sales-, service- en marketing afdeling alle hulpmiddelen in handen om inzicht te krijgen in de gedachtes over uw bedrijf en producten.

Streef naar een ongekende ervaring!

Door niet alleen uw reguliere communicatie vast te leggen, maar ook uw sociale contacten creëert u een nog completer beeld van uw klant. Hiermee ontstaan er allerlei handvatten voor uw sales-, marketing-, en serviceteam om de klant te verrassen met een ongekende ervaring!

Social listening

Microsoft Social Engagement geeft u alles dat nodig is om te analyseren wat mensen op social media zeggen. Hiermee bent u niet alleen in staat om trends te ontdekken, maar u kunt ook waarschuwingen instellen wanneer mensen een positief of negatief bericht over uw product of dienst plaatsen. Microsoft Social Engagement is namelijk in staat sociale berichten te analyseren in een positief of negatief bericht. Speel hier direct op in!