KIVI op weg naar een vorstelijk CRM-systeem

KIVI op weg naar een vorstelijk CRM-systeem.

Iets dat Koninklijk is verdient natuurlijk het allerbeste. Dat geldt niet alleen voor onze Koning Willem-Alexander, maar binnenkort ook voor de medewerkers van het Koninklijk Instituut van Ingenieurs. Maar op welke manier komt dit hen dan toe? Dat is simpel. Ze kozen namelijk voor Microsoft Dynamics CRM. Een platform waarvan Cayentis niet voor niets roept “Daar zit u vorstelijk bij!”

Vorstelijke verandering

Één van die vorstelijke veranderingen die gaan plaatsvinden is het fenomeen ‘verstuurde e-mails’. Tot op heden was dit enkel zichtbaar in de welbekende ‘Verzonden items’ map van Outlook, maar na de implementatie zijn al deze e-mails netjes te vinden in CRM. Samen met alle andere activiteiten zoals taken, telefoongesprekken, afspraken en brieven die bij een contactpersoon horen. Het gevolg; een integraal overzicht van de leden voor alle betrokken medewerkers van KIVI.

KIVI is de beroepsorganisatie van ingenieurs in Nederland. Zij bieden haar leden verschillende communities voor vakspecifieke kennis, een platform voor het adresseren van maatschappelijke uitdagingen en de mogelijkheid voor het profileren van jezelf en het geven van richting aan je loopbaan. Dat betekent dat KIVI een goed beeld van haar leden moet hebben om hen te ondersteunen in het behalen van persoonlijke of gezamenlijke doelen. Door in Dynamics CRM vast te leggen welke koppelingen er bestaan tussen personen en onderwerpen zoals studierichtingen, vakgebieden, vaardigheden, interesses, deskundigheden, onderscheidingen, titels, regio’s en de interesses in mailingen kan dit.

Keuze voor Microsoft Dynamics CRM als platform

KIVI kiest zeer nadrukkelijk voor het platform van Microsoft Dynamics CRM. Het platform biedt een royaal aanbod aan functionaliteiten en mogelijkheden die voldeden aan de wensen en eisen. Maar voor KIVI was de gebruiksvriendelijkheid net zo belangrijk. En dat is het volgens KIVI zeker; Dynamics CRM werkt naadloos samen met de Microsoft producten die zij gewend zijn te gebruiken en het oogt herkenbaar. Hierdoor krijgen medewerkers het product snel onder de knie.

Keuze voor Cayentis

De leden van KIVI loggen via de website van KIVI in en beheren in ‘Mijn KIVI’ verschillende zaken zoals het aanpassen van contactgegevens en het selecteren van gegevens voor het ledenboek. Cayentis is gespecialiseerd in het koppelen van bedrijfssoftware en portals met Microsoft Dynamics CRM. Een belangrijke overweging van KIVI bij het selecteren van een juiste implementatiepartner was de ervaring die hier bij kwam kijken. De keuze voor Cayentis op het gebied van integratie is dus een logische, want ook de gewenste koppeling tussen Exact Online en Dynamics CRM is Cayentis op het lijf geschreven.

Samenwerking

Ingenieurs zetten zich maximaal in om de kwaliteit van leven in onze samenleving te verbeteren met hun onmisbare kennis en technologische oplossingen voor maatschappelijke problemen, KIVI helpt hen daarbij. Wij zijn erg trots en blij dat we KIVI mogen helpen bij het realiseren van haar doelen. Daar zetten wij ons 100% voor in.

Samen gaan we voor een koninklijk resultaat!