Schaarste door groei Dynamics 365

Microsoft heeft zijn resultaten bekendgemaakt voor het kwartaal eindigend op 31 december 2019. Vergeleken met de overeenkomstige periode van het vorige fiscale jaar kende Dynamics 365 een omzetgroei van maar liefst 45%! Met deze stevige groei is er een nog grotere schaarste ontstaan aan Dynamics 365 professionals.

Deel deze kennis met je collega's:

Share on linkedin
Share on email

Applicatiebeheerders, consultants en ontwikkelaars  kunnen overal aan de slag. Ze kiezen voor werkgevers die hen uitdagende projecten kunnen bieden bij verschillende opdrachtgevers. Naast schaarste door groei worden er ook steeds hogere eisen gesteld aan de applicatiebeheerders door de verbreding van het toepassingsgebied van het Microsoft Power Platform in het algemeen en Dynamics 365 in het bijzonder. Voor klanten wordt het daardoor steeds moeilijker om het schaap met vijf poten te vinden die het beheer van Dynamics 365 kan oppakken.

Cayentis helpt hierbij door het aanbieden van applicatiebeheer op locatie. Een Microsoft Dynamics 365 consultant van Cayentis komt op locatie helpen met het oppakken van kleine wijzigingsverzoeken, op-maat-trainingen, rapportages, templates en andere veel voorkomende klusjes. Niet tegen consultancy tarieven, maar een support tarief aangepast op de frequentie en duur van de support op locatie. Indien gewenst kan deze consultant snel schakelen met het Cayentis team van Dynamics 365 experts, zodat elke uitdaging snel kan worden opgepakt. Hierdoor hoeft u niet te investeren in de werving, begeleiding en doorontwikkeling van een applicatiebeheerder, en diens vervanger bij afwezigheid door ziekte of verlof. Ook kunt u de inzet (lees: kosten) makkelijker opschalen indien nodig, en verminderen indien wenselijk.

Wilt u meer weten over onze aanvullende dienst applicatiebeheer op locatie? Neem dan contact op!

Nog steeds nieuwsgierig?

Blogs
Rein Baarsma

Integreren tot je een ons weegt

In een goed werkend applicatielandschap gebruik je de beste tools voor de klus en heeft iedere medewerker toegang tot de data die ze nodig hebben, wanneer ze die nodig hebben. En omdat niemand in 17 verschillende applicaties wil inloggen om eenvoudige vragen van een klant te kunnen beantwoorden, is het nuttig om data uit verschillende applicaties in je CRM-systeem beschikbaar te stellen. Maar hoe pak je dat aan?

Deze website maakt gebruik van cookies. Zo zorgen we ervoor dat we jou de best mogelijke ervaring kunnen bieden. Door verder te surfen op onze website accepteer je het gebruik van cookies voor bovenstaande doeleinden.

Stuur ons een bericht

Vul het formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op.

Contactinformatie