Succesverhalen: Een nieuw hoofdstuk voor Wij Techniek

Wij Techniek (voorheen OTIB) is met een nieuwe naam en een nieuwe website een nieuw hoofdstuk ingeslagen. De brancheorganisatie maakte al langer gebruik van Dynamics 365 als centrale applicatie voor het beheer van klant- en procesdata, maar heeft nu ook de nieuwe website gekoppeld. De inzet van Dynamics 365 met een koppeling met de nieuwe website biedt een hoop nieuwe mogelijkheden en voordelen voor Wij Techniek.

Deel deze kennis met je collega's:

Share on linkedin
Share on email

Eenvoudiger opzetten en beheren van evenementen en trainingen

De inzet van Dynamics 365 met Events 365 en een website koppeling zorgt voor minder menselijk handelen, een uniforme werkwijze waarin geen stappen overgeslagen kunnen worden, geen losse presentielijsten en inzage in alle communicatie rondom een evenement of training. Vooral het kunnen beschikken over een actuele visuele stand van zaken wordt als een van de grootse voordelen beschouwd.

 

Het proces start in Dynamics 365, waar de training of het evenement wordt aangemaakt. Na het doorlopen van alle benodigde stappen, waarbij de gebruiker visueel wordt begeleid, wordt het evenement automatisch gepubliceerd op de website.  Op de (nieuwe) website kunnen de leden van Wij Techniek zichzelf inschrijven voor deze evenementen. Deze inschrijvingen worden vervolgens verder verwerkt in Dynamics 365 en de leden worden voorzien van locatie en informatie en informatie over beschikbare workshops die gevolgd kunnen worden.

 

Of leden wel of niet aanwezig zijn geweest op een evenement is eenvoudig bij te houden met de registratie (canvas) app, vast onderdeel van de Events 365 module van Cayentis. Leden ontvangen na inschrijving een e-mail met een QR-code welke bij de deur gescand wordt. Indien zij aanwezig waren, ontvangen zij automatisch een waardebon voor nieuwe trainingen en opleidingen.

Het verbinden van onderwijs en bedrijven met techniekpromoties

Wij Techniek heeft het verbinden van onderwijs en bedrijven binnen haar branche als een van de hoofddoelen. Hiervoor worden zogenaamde techniekpromoties op locatie ingezet. Onderwijsinstellingen en bedrijven kunnen deze promotionele activiteiten (samen) zelf boeken op de nieuwe website dankzij de integratie tussen de website en Dynamics 365.

De beschikbare promoties zijn nu inzichtelijk op de website en na het boeken wordt de verdere afstemming tussen de partijen gefaciliteerd in Dynamics 365. De binnengekomen reservering wordt met behulp van een procesflow visueel begeleid en alle betrokken partijen worden automatisch hiervan op de hoogte gehouden. Geen handmatige mails meer, minder administratief werk en geen betrokkenen die om onverklaarbare redenen niet zijn geïnformeerd.

Klantbezoeken registreren met een Canvas App

Omdat Dynamics 365 onderdeel uit maakt van het Microsoft Power Platform kan Wij Techniek haar regio managers en branchecoaches in den lande ondersteunen bij hun klantbezoeken met behulp van een app. Hierdoor hoeven zij geen losse Excel- en Word-bestanden meer bij te houden en is er centrale inzage in de resultaten voor iedereen binnen de organisatie.

Nog steeds nieuwsgierig?

Blogs
Guus Heezen

3 redenen waarom werken met de scrum methodiek leidt tot betere resultaten

Jouw organisatie te helpen relevant te blijven is ons doel. Daarom zijn Cayentis en scrum twee handen op één buik. De scrum methodiek is namelijk ons middel om tot dat doel te komen. In dit nieuwste artikel geven we je drie goede redenen waarom de scrum methodiek leidt tot een betere resultaten.

Je bent er bijna...

Ontvang elke maand handig Dynamics 365 & Microsoft Power Apps nieuws en tips in je mailbox.

Deze website maakt gebruik van cookies. Zo zorgen we ervoor dat we jou de best mogelijke ervaring kunnen bieden. Door verder te surfen op onze website accepteer je het gebruik van cookies voor bovenstaande doeleinden.

Stuur ons een bericht

Vul het formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op.

Contactinformatie