Het bezoekersaantal van theaters is de laatste jaren relatief stabiel. Echter blijkt uit onderzoek dat er een enorm potentieel is voor toneelvoorstellingen. De belangrijkste reden waarom deze potentiële doelgroep niet over gaat tot een bezoek bestaat uit het veronderstelde risico dat zij getuige zijn van een voorstelling die niet bij hen past, het gemis van herkenbare verhalen en het ontbreken van urgentie om een voorstelling te bezoeken. Hoe krijg je het als cultuurorganisatie dan toch voor elkaar om potentiële bezoekers naar een voorstelling te lokken?

"Veel bedrijven denken nog steeds dat je het verkoopproces niet kunt sturen. Ik zie dat anders. Je kunt heel goed sturen op verkoop, met CRM. Ook in een internationaal bedrijf als het onze, met behoorlijk autonome vestigingen met elk een eigen cultuur. Het is een uitdaging, maar een met veel resultaat.” Directeur Jan-Dirk van de Geer vertelt hoe Ubbink Centrotherm Group met Cayentis overging op Microsoft Dynamics CRM.

De meeste mensen kennen 31 oktober als een dag waarop menig persoon verkleed over straat gaat tijdens het griezel en gruwelfestijn van Halloween. Die vlieger ging echter niet op voor de Cayentis Consultants. Zij zorgden er voor dat er in het spookachtige weekend toch een groot lichtpunt was: VCK Cruises is succesvol geüpgraded naar Microsoft Dynamics CRM 2013.

In de mooiste stad achter de duinen werd op donderdag 29 oktober 2015 een bijzonder feestje gevierd. IBR had namelijk het (voor)recht om de nieuw gebouwde Microsoft Dynamics CRM 2015-omgeving in ontvangst te nemen. De handmatige acties die nodig waren om brieven, certificaten en mails te vullen, zijn daardoor voorgoed verleden tijd.