Nog nooit eerder is een Cayentis Consultant zo vaak op een station geweest tijdens een CRM-implementatie als bij het project van KAS BANK. KAS BANK bevindt zich op een prachtige locatie in hartje Amsterdam. Vanwege de bereikbaarheid werd dus gekozen voor de blauw-gele intercity. Een gebrek aan inspiratie om KAS BANK op het goede spoor te zetten ontbrak dus niet. Het gevolg: de CRM implementatie liep als een trein en KAS BANK is inmiddels succesvol live met Microsoft Dynamics CRM 2015. KAS BANK zet hiermee grote stappen in de gewenste transitie van klantbeheer naar customer engagement.

Afgelopen maandag 21 september 2015 organiseerde Cayentis in samenwerking met het Nederlands Philharmonisch Orkest | Nederlands Kamerorkest een CRM evenement speciaal voor de cultuur- en non-profit- sector. De deelnemers werden getrakteerd op een unieke repetitiebeleving van de opera "il Trovatore", interessante presentaties en lekkere hapjes.

Cayentis en United Trust gaan samenwerken in het CRM project van United Trust. Cayentis zal als implementatiepartner de Microsoft Dynamics CRM omgeving van United Trust inrichten en zal daarin binnen de standaard van de het pakket blijven. De implementatie laat de wens van United Trust om relaties en activiteiten beter te managen hiermee in vervulling gaan.

In tijden waar subsidies opdrogen wordt het steeds belangrijker voor de cultuur- en non-profit- sector om efficiënt en effectief te werken. De meeste culturele instellingen zijn hier al van op de hoogte, maar worstelen echter met de vraag hoe zij dit moeten realiseren met beperkte financiële mogelijkheden.

Kom op 21 september a.s. naar ons gratis CRM-evenement voor de cultuursector en laat u inspireren door het thema "CRM klinkt als muziek in de oren". Tijdens deze dag leert u hoe CRM ingezet kan worden om klanten, bezoekers, donateurs of andere relaties aan een culturele organisatie te binden. Deze binding stelt u in staat om efficiënter en effectiever te werken en daardoor meer rendement te behalen.