Stichting Telecom en Internetgebruikers Nederland, afgekort sTN, behartigt al meer dan twintig jaar de belangen in de telecomsector voor branche- en koepelorganisaties binnen het mkb. Niels Haesen, directeur van sTN, vertelt: “De sleutel voor groei ligt voor ons in het automatiseren van processen. Tot voor kort bestond veel van onze software uit afzonderlijke systemen die we lokaal beheerden. Veel kostbare tijd besteedden we aan het helpen van onze klanten, met nog steeds kans op fouten. Nu is alles gecentraliseerd en geintegreerd.

Uit drie partijen koos sTN voor Cayentis om te gaan samenwerken voor de implementatie van Dynamics 365 en de automatisering en integratie met de andere applicaties. “Cayentis had een overtuigend verhaal, een reële offerte en een prettige, open houding”, verklaart Niels Haesen.

Klik hier voor het referentie document.

KIVI, sinds 1847 het Koninklijk Instituut Van Ingenieurs in Den Haag, is een beroepsvereniging met ruim 20.000 actieve leden. Om alle leden met hun 150 soorten lidmaatschappen, allemaal met verschillende contributie- en kortingscategorieen goed en veilig te blijven beheren, stond één ding vast: het ledensysteem KELS moest op de schop.

Andries Ritsema, Account Coördinator en medeverantwoordelijk voor de vernieuwing van het ledensysteem: “Ons uitgangspunt was glashelder: we wilden af van maatwerksoftware, zodat we leveranciersonafhankelijk zouden worden en onderhoud geen issue meer zou zijn. Met Dynamics en de standaardkoppelingen van Cayentis naar Exact en de website heeft KIVI een reusachtige stap gemaakt. Eenvoudiger, flexibeler en slimmer.

Klik hier voor het referentie document.

 

Cayentis is een intensieve samenwerking aangegaan met VIE people om haar medewerkers nog beter te ondersteunen in hun individuele ontwikkelplannen en het optimaal laten functioneren van de organisatie. Wekelijks is Tessa Knaven van Vie People bij ons op kantoor om te sparren over wat er individueel en in teamverband nodig is om iedereen goed en plezierig te laten werken. We maken we voor elke medewerker een persoonlijk opleidings- en ontwikkelplan. Dat betekent dat we naast opleidingen op het gebied van Kennis- en Vaardigheden ook Personal Coaching aanbieden om bijvoorbeeld de werk-prive balans beter op orde te krijgen als dat gewenst is. De workshops waarin we met acteurs onze communicatie- en team skills trainen vallen ook in hele goede aarde.

Een van de belangrijkste behaalde resultaten is dat de medewerkers zich kwetsbaar en volledig transparant naar elkaar durven op te stellen. Hierdoor krijgen we steeds beter zicht op de sterke- en zwakke kanten van eenieder persoonlijk; en boeken we waanzinnig goede resultaten in het succesvoller en plezierig met elkaar samenwerken. Ons team groeit in kwaliteit en kwantiteit, en daar helpt een professionele organisatie als Vie People, en in het bijzonder Tessa Knaven, enorm bij.

De ledenorganisatie NVVE heeft Cayentis gekozen als partner voor de implementatie en het toekomstig beheer van Microsoft Dynamics CRM. De NVVE koos met name voor Cayentis vanwege diens bewezen oplossing voor ledenorganisaties en vanwege het door Cayentis ontwikkelde CRM Hugger integratieplatform, waarmee de beoogde koppeling met backoffice systeem Accountview eenvoudig gerealiseerd kan worden.