Blije klanten door betere service

De meeste klanten verlaten organisaties door slechte service. Administratieve muren en handmatige processen kosten medewerkers veel tijd en leiden tot een slechte klantervaring. Een gebruiksvriendelijke applicatie die de medewerker centraal zet zorgt dat je sneller en effectiever kunt werken. Dat bespaart je medewerkers een hoop tijd, die ze kunnen benutten aan het maken van betere klantervaringen.

Maak van klanten ambassadeurs

Door dat klantverwachtingen blijven stijgen, wordt het lastig voor organisaties om zich te onderscheiden van concurrentie. Prijs en product worden al snel overschaduwd door bedrijven die zich onderscheiden met hun service

Om een positieve impact te kunnen maken, is het belangrijk dat klantenserviceorganisaties helder hebben wat het gedrag, de voorkeuren en de verwachtingen zijn van klanten. Die kennis, gecombineerd met de juiste technologie een frisse kijk naar de manier waarop ze klantenservice bieden, geeft bedrijven de mogelijkheid om ervaringen te bieden die klanten veranderen in ambassadeurs.

Service met Microsoft Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365 voor Service biedt organisaties alle tools die nodig zijn om excellente klantbelevingen te creëren. Microsoft Dynamics 365 is volledig geïntegreerd met Office 365, Microsoft Outlook, Sharepoint, Azure, Power BI en Microsoft Teams. Microsoft Dynamics 365 Service is in staat om een 360-graden klantbeeld te geven door alle mogelijke customer touchpoints te integreren.

Omnichannel-mogelijkheden zijn op het platform binnen handbereik. Medewerkers kunnen naadloos en in realtime communiceren via e-mail, telefoon, chat voor Dynamics 365 of door AI ondersteunde producten, zoals je eigen chatbot op het Microsoft Bot Framework. Wanneer jouw organisatie van meer kanalen gebruik maakt, zijn deze in dezelfde omgeving te ontsluiten via het Channel Integration Framework.

Klanten waar we trots op zijn

Bekijk de klanten waar we Microsoft Dynamics 365 Service hebben geïmplementeerd.

Wil je weten hoe Cayentis op een praktische manier naar een succesvolle implementatie van Microsoft Dynamics 365 Service toewerkt? Bekijk het in onze whitepaper.

Meer weten over service?

Onze specialisten delen graag hun kennis met jou!

Hoe we sneller tickets oplossen met embedded Microsoft Power Apps

In het kader van practice what you preach gebruiken we bij Cayentis een Power Apps portal waar klanten op inloggen om support tickets in aan te maken. Aan de achterkant van die portal wordt alles netjes in Dynamics 365 bijgehouden en opgeslagen, wat ons een extra applicatie scheelt.

Wat zijn de verschillende functies van CRM software?

Een CRM systeem bevat een flink aantal functionaliteiten. In deze blog leggen we uit welke functionaliteiten beschikbaar zijn door ze in te delen in logische functiegroepen.

Wat kunnen wij voor jou betekenen?

Maak vrijblijvend een afspraak en we helpen je graag verder.

Deze website maakt gebruik van cookies. Zo zorgen we ervoor dat we jou de best mogelijke ervaring kunnen bieden. Door verder te surfen op onze website accepteer je het gebruik van cookies voor bovenstaande doeleinden.

Stuur ons een bericht

Vul het formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op.

Contactinformatie