Support als succesfactor voor het slagen van CRM

Na implementatie en training gaan jouw mensen met het CRM-systeem werken en begint het profiteren pas echt. Deze periode is minstens zo cruciaal als implementatie en training. Daarom hebben we een toegewijde support-afdeling die jou begeleidt in een altijd werkend CRM-systeem. Hoe wij jouw kunnen ondersteunen? Dat bepaal je helemaal zelf. Mogelijkheden genoeg.

De servicedesk: een antwoord op iedere vraag

Een nieuw CRM systeem roept vragen op bij gebruikers. Voor snelle antwoorden en oplossingen is ons supportteam altijd stand-by. Ze vormen het vangnet voor jouw gebruikers en applicatiebeheerders. Ze staan direct in contact met de specialisten die de specifieke implementatie bij jouw organisatie kennen. Je kunt rekenen op vooraf afgesproken reactie- en oplostijden voor alle vragen en incidenten, tegen aantrekkelijke tarieven.

Service Level Agreement

Met een SLA weet je precies waar je aan toe bent en wat je van ons kunt verwachten. We leggen de afspraken rond reactie- en oplostijden erin vast en beschrijven hoe we omgaan met incidenten, wijzigingen en nieuwe releases. Wanneer je een SLA afsluit, borgen we ook kennis over jouw systeem, zodat we sneller en beter kunnen reageren op verzoeken en problemen. Een SLA is er in verschillende soorten en maten, want ieder bedrijf is anders. Ondersteuning op maat, precies naar jouw behoeften.

Blijven communiceren, blijven ontwikkelen

De ontwikkelingen gaan snel bij Microsoft. Wat vandaag niet mogelijk lijkt, lukt morgen wel. We houden je daarom graag op de hoogte van onze toekomstvisie, en die van Microsoft en andere leveranciers op dit terrein. Zien wij mogelijkheden voor jouw organisatie? Dan geven we gericht advies over eventuele uitbreiding of wijziging van het CRM-systeem. Wij luisteren ook heel graag naar jouw wensen. Kom maar op! Vragen, luisteren en adviseren hoort daarom bij onze werkwijze.

Strippenkaart

Een strippenkaart is handig als je verwacht dat er geen constante ondersteuning nodig is. Je neemt van tevoren een aantal uren of dagen af en gebruikt die wanneer het nodig is. Bijvoorbeeld voor het laten maken van een dashboard, workflow of template. Wanneer je in bezit bent van een SLA overeenkomst kunt je tegen gereduceerd tarief een strippenkaart aanschaffen. Als de strippenkaart dreigt op te raken, krijg je vanzelf een voorstel voor een nieuwe. Wel zo gemakkelijk!

Evalueren en rapporteren

Wanneer je een SLA en een strippenkaart hebt, ontvang je automatisch een maandelijkse rapportage over supportwerkzaamheden plus evaluatie van het systeem. We bekijken regelmatig samen naar jouw CRM-oplossing en de resultaten die daarmee worden bereikt. Haalt jouw organisatie alles uit het CRM-systeem of is er nog meer voordeel te behalen?

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Bent u benieuwd naar de service mogelijkheden voor uw organisatie?

Deze website maakt gebruik van cookies. Zo zorgen we ervoor dat we jou de best mogelijke ervaring kunnen bieden. Door verder te surfen op onze website accepteer je het gebruik van cookies voor bovenstaande doeleinden.

Stuur ons een bericht

Vul het formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op.

Contactinformatie